Uit modelletjes

(fragment uit Crowd Power 7: Inserties, engelen en robots )

Martijn: … Het grootste effect van channelings is vaak dat mensen er gewoon een bijzonder goed gevoel van krijgen, dat mensen daardoor weer hoop krijgen om door te gaan. Dat is precies waar de mensheid op deze planeet mee te maken heeft, dat ze in de hoop blijft hangen en de activiteit niet neerzet om iets te doen!

Want belangrijk is – en dat is echt gewoon een heel belangrijk gegeven – dat andere beschavingen, andere velden van bewustzijn – waar ook de oorspronkelijke, zoals wij ze hier op aarde noemen, de engelen, die één van de meeste rassen zijn van het oorspronkelijke menselijke ras – en ook de oorspronkelijke meesters, zoals wij ze hier noemen-  dat deze wezens heel goed begrijpen in welke lastige situatie het menselijke veld verkeert. En dat zij héél goed op de hoogte zijn van het feit dat jij en ik degenen zijn die dat mogen veranderen, dat wij ons vermogen om autoriteit terug te brengen en vanuit een veel groter veld weer invloed te brengen.

Want dat heeft met macht te maken, hè. Macht zien wij als iets negatiefs. Maar macht is niets anders dan dat je het vermogen in je hebt om invloed te hebben op wat je om je heen ziet. En zij zijn zich er heel erg van bewust dat de mensheid niet alleen maar uit deze situatie komt door channelings. Daar zijn ze zich heel goed van bewust.

Er lopen zelfs …; er is zelfs een convenant gesloten, galactisch gezien, om de mensheid finaal met rust te laten en alleen daar te ondersteunen waar de mens in kleine collectieve groepjes of op individuele basis in staat is om rechtstreeks met ze te communiceren. En alles daar tussenin is een hoax en komt allemaal uit het vierde veld of het vierde rijk en uit het vijfde veld waar de controlelagen lopen over het menselijk bewustzijn. Waar het veld nog open is, omdat we daar ervaren vanuit onszelf wie we zijn.

Vanuit dat veld lopen er allerlei protocollen en modellen door ons heen, door ons bewustzijnsveld heen, dat ons alles laat zien wat wij op dit moment zien. En dát houdt de mens in dat model. En dat houdt de mens in de passieve modus. Het houdt de mens in spirituele modellen waardoor de mens op een gegeven moment zegt: “Nou zie je nu wel, het komt toch wel allemaal goed. Dan ga ik toch maar lekker mijn groentetuintje doen en dan hoef ik eigenlijk helemaal niets te doen”.

Maar kijk, ik zeg ook wel eens: Je hoeft niet persé iets te doen maar het (wat nodig is) heeft er wel mee te maken dat je je oogschillen eraf durft te halen, dat je durft te kijken naar wat jouw vermogen is. En op het moment dat de mensen zich daarvan wegtrekken, dan krijg je dus cultvorming. Aartsengelen is een cultvorming van de hoogste plank. Als mensen dat durven los te laten… Want dan komt het: “Dúrf ik dat los te laten? En dat laat ik niet los, zeker, omdat Martijn dat zegt, ha”.

Maar het gaat er niet om dat Martijn dat zegt, het gaat erom dat de mens van oorsprong een vrij wezen is. De mens is een vrij en krachtig wezen. Jij en ik zijn vrije wezens, vrij tot in elke cel van ons bewustzijn. En dat zijn wij niet op het moment dat wij ons vasthouden aan modellen. En dan is het model van een aartsengel ook een model. En op het moment dat je dat niet los kunt laten, omdat je voelt: “Dat hoort bij mij”, dan ben je al niet meer vrij; dan ben je niet meer autonoom en soeverein. En dáár ligt het belangrijkste veld.

Dus, als je vraagt: “Is er iets om in die kracht te komen of om te ontdekken van wat er in die channeling zit waardoor je dat eigenlijk kunt herkennen dat het allemaal teniet wordt gedaan?”. Ja natuurlijk, elke channeling vindt buiten jezelf plaats. Dat is precies met de Galactische Federatie of Light ook zo. Dat is je reinste “broodje aap” verhaal.

Als je rechtstreeks met wezens communiceert – niet via het astrale veld, want dat is allemaal beïnvloede energie – komt allemaal uit de spirituele wereld. Als je rechtstreeks met buitenaardse beschavingen communiceert dan krijg je klip en klaar als antwoord:

dat ze nagenoeg geen antwoorden geven,

dat ze helemaal geen enkele channeling uitvaardigen,

omdat de mens zuiver in zichzelf mag ontdekken wie zij is en de eigen kracht hier neer mag zetten, vanuit eigen vermogens;

een groep op mag bouwen die werkt vanuit de waarachtigheid van het mensdom en dienstbaarheid.

En dat het een hele pittige taak is, maar dat we het wél kunnen doen. En dan dienen wij ons vermogen neer te zetten van dat wij wéten dat wij invloed hebben op deze realiteit. Want met de knip van een vinger gaat er nu een dossier-la open in Den Haag en valt er een map uit. Simpel omdat het uitgesproken wordt en omdat je het met elkaar bekrachtigt.

Dat is de power of the mind. Dat is niet de power of the heart, dat is de power of the mind. Onze mind is één van de krachtigste gereedschappen die op de fysieke werkelijkheid invloed heeft. En dan is het hartbewustzijn niet alleen hier (Martijn wijst op zijn hart). Mensen spreken altijd over hier (het hart), maar het is veel groter dan dat. Want dit is alleen maar een fysieke afspiegeling. Het hart is een orgaan dat centraal staat op dit moment. Maar het is fysiek op dit moment centraal, maar het is veel groter. Mensen zitten echt vast in modelletjes.

Dit is een heel langdradig antwoord, maar wat ik wil zeggen is: Onderzoek in hoeverre je werkelijk vrij bent. Hoe vrij zijn wij mensen? Hoe vrij zijn wij werkelijk? Want daar komt het echt op aan. dan kun je daar niet omheen. En dat is waar ik mijn hele leven mee te maken heb.

En ik merk dat buitenaardse beschavingen – vrienden en familie van ons – die hier altijd al zijn geweest en nooit weg zullen gaan -dat die in wezen maar één ding op dit moment doen. Dat is wachten totdat wij echt alle lakens zo in één keer af durven te gooien. En durven te zeggen tegen de mensen die die modellen in stand houden, tegen de beschavingen die daar achter zitten om de mens te onderdrukken: “Nu is het genoeg geweest. Vanaf vandaag nemen wij als collectieve beschaving het heft weer in handen. En wij ontslaan op dit moment jullie allemaal uit jullie rol!”.

En dan zou een econoom hiervan zeggen: “Ha, die Martijn van Staveren is een zwaar gestoorde man, want dat helpt helemaal niet!”. Maar vergis je niet wat de kracht is als je met twee mensen een plant kunt genezen of een waterkristal kunt aanpassen. Wat kun je dan wel met honderd miljoen mensen? Weet je, dat is een collectief ontslag. Dat is iets dat begint op een simpele basis, maar daarvoor is wel nodig om te erkennen dat we eerst alles los dienen te laten. Dat is het belangrijkste. Dat is toch prachtig?

Arjan: Wat ik ook wel interessant vind is hoe jij, bijvoorbeeld, weet dat zo’n convenant er is. Je noemt even en passant dat er zo’n convenant is; hoe is dat aan jou gecommuniceerd, hoe weet je dat?

 Martijn: Daar spreek ik gewoon over met beschavingen. Het zijn menselijke beschavingen zoals wijzelf. Dat zijn de Siriaanse beschavingen die heel direct verbonden zijn met de situatie waar de mensheid nu in verkeert. Daar hebben ze zelf ook een medeaandeel in, Arcturiaanse beschavingen, er zijn heel veel verschillende Arcturiaanse beschavingen.

En ook Phoebel beschavingen, dat zijn katachtige mensen. Daar heb ik hele gesprekken mee gehad. Het is een vrij diepgaand gesprek geweest toen ik 23 was; op mijn 19de verjaardag begon dat. Op mijn 23ste heb ik daar hele gesprekken mee gevoerd. Deze wezens zijn qua vorm als het ware gewoon 100% in een menselijk lichaam. Ze hebben gewoon ook normale kleding aan net als wij, maar komen binnen in dit veld waar wij nu in gelinkt zitten, via heel geavanceerde technologie. Ze vliegen een hologram in; zo kun je het zien.

En ik heb daar hele gesprekken mee gevoerd. Gewoon zoals wij ook met elkaar zitten. Dat is niet een telepathisch contact geweest; dat is gewoon een echt contact geweest van wezen op wezen. En ik heb daar gesproken met één van de commandanten, om het zo maar te zeggen. Het is niet het juiste woord want ze kennen die hiërarchie helemaal niet. Maar iemand die daar mee te maken heeft, iemand die in de vertegenwoordiging zit van een stukje van een hele grote alliantie. Hij vertelde ook al deze informatie en liet daar ook op een heel daadkrachtige wijze zien dat de mens – en ik kreeg beelden te zien – hoe de mens is opgebouwd en welke velden er nu zijn uitgeschakeld.

Als je dat te zien krijgt in allerlei verschillende processen, ga je beseffen van, Jemig, wat een fantastisch mooie wezens zijn wij! Nou wist ik dat op dat moment al, maar ik kreeg het te zien op een wijze zoals ik het nog nooit had gezien. Op een technologische wijze van hen, op een scherm dat geprojecteerd werd in de atmosfeer, waar ik met mijn bewustzijn in kon linken. Dus, ik kon door naar een bepaalde plek te kijken werd mijn bewustzijn gelinkt in dat scherm. En dat zijn ook schermen die gebruikt worden voor bepaalde operatiesystemen om ook fysiek operaties uit te voeren. Maar goed, dit even terzijde.

Ik heb hele gesprekken daarover gevoerd. En zij hebben klip en klaar aangegeven: Wij zullen op de meeste vragen die jullie stellen geen antwoord geven. Achter de channelings zitten wij niet; die komen uit een ander veld. Als jullie het onderzoek durven te doen en jullie durven werkelijk vrij dat onderzoek te doen, zonder aannames, zal je dienen te constateren dat er maar één weg is om terug te keren in het groter bewustzijn. En dat is door eerst afscheid te nemen van alles wat je tot nu toe hebt gedacht, gevoeld en geleerd. En dan vat ik hem heel gecomprimeerd samen. En dat is waarachtig wat er ook aan de hand is. Kijk maar hoe de hele wereld in verdeeldheid zit, in modellen.

Arjan: Het is eigenlijk ook het kwijtraken van je persoonlijkheid.

Martijn:: Natuurlijk. En wat is dan je persoonlijkheid? Is het dat is dan dit plaatje? Als ik het plaatje weghaal van wie Martijn is, wat blijft er dan nog over? En ik daag iedereen op een hele krachtige en positieve wijze uit om dat te durven doen.

Want ik weet dat ik met mijn informatie wat niet mijn informatie is ,maar die ik dus nu wel als Martijn naar voren breng, dat ik daar dus wel eens behoorlijk de kussens en kaarten mee opschud. Maar dat is ook nodig. Het is ook nodig om in dat onderzoek te kunnen komen. We hebben ook wel eens chaos en verwarring nodig om uit dat model te komen.

 En het is de tijd om dat te doen. En het is niet voor niets dat ik met héél veel mensen uit alle lagen van religies gesprekken heb. Mensen die me opzoeken en die ook zeggen: “Ja, je hebt toch wel hele rare informatie. Daar wil ik toch iets meer over weten.” En dan kom je in een diepgaand gesprek en dan ontdek je – en dat is interessant, dat vind ik echt interessant – dan ontdek je vanuit je verstand en vanuit je gevoelsbewustzijn dat iedereen op zoek is naar dat grotere stuk binnen in zichzelf! En dan zijn alle verschillen die er dus opgeplakt zijn door middel van religie, culten en spirituele groepen et cetera, die zijn ineens weg.

Dan kijk je elkaar in de ogen en zeg je: “Wis en waarachtig, jij bent net zo op zoek naar jezelf en naar vreugde en liefde als ik.” Hebben we daar dan die modellen werkelijk voor nodig? Dat is de hamvraag. Nee, is het antwoord; dat model hebben we helemaal niet nodig. Die modellen zorgen er juist voor dat we ons zelf niet ontmoeten. En daar is de economie ook een model van. Er zijn allerlei modellen gaande.

Cover foto: Les Chatfield

Fragment uit: https://www.youtube.com/watch?v=KJEGH8ASahA&list=PPSV

20151210-MvS-Crowd-Power-nr07-Inserties-engelen-en-robots   (1:41:26)


Verhogen bewustzijn essentieel

(fragment Crowd Power 12 Techniek, mind control en het oorspronkelijk leven – met het transcript)

ARJAN: Hier is een vraag die daar op aanhaakt: Martijn heeft het er over gehad dat elektronische apparatuur soms ineens niet werkt en dat hij daar niet echt van opkijkt. Kun je uitleggen waarom die apparatuur – bij mij is dat vooral alles met data, internet en p.c.-, vaak niet naar behoren werkt?

Wat gebeurt er dan precies?

MARTIJN:  Precies hè? (gelach).

ARJAN:    Ja heel precies.

MARTIJN:  Ja, die steek je er zo in.

Dat is wel een hele mooie vraag en daar hoort natuurlijk een hele uitleg omheen om dat een fundament te geven. Laten we gewoon maar even zo beginnen.

Als je je ogen nu dicht doet en je sluit je zintuiglijke waarnemingen af, dan denk je dat je niets meer ziet. Maar het komt eigenlijk omdat er geen lichtdeeltjes meer in je lenzen terecht komen.

En bij het ontbreken van die lichtdeeltjes ontbreekt er dus een informatie in je brein waardoor het niet in een driedimensionaal beeld omgezet kan worden of geproduceerd kan worden. Wat was jouw vraag? Want ik ga nu helemaal dit zitten te vertalen.

ARJAN: Nou, waarom er technische haperingen zijn en waarom jij er niet van opkijkt. Mensen hebben dat op allerlei manieren. Zij heeft het dan echt met data en zo en jij hebt het met van alles, soms (zelfs) met vliegtuigen. Maar vooral met geluid en beeld heb ik het dan veel meegemaakt.

MARTIJN:  Dankjewel voor het herhalen. Anders ga ik teveel afdwalen. Nee, het is niet afdwalen, maar dan komt er zoveel informatie. Die ben ik aan het bij het elkaar brengen. Dan kan het zijn dat ik straks een half uur ga praten over heel iets anders.

Ja, hoe dat komt is eigenlijk heel simpel: Ogen dicht, dan kun je ervan uitgaan dat alles wat je hoort…. – stel je voor: Je kunt je gehoor uitschakelen, je kunt al je zintuigen uitschakelen – stel, dan blijft er niks over. Althans geen zintuiglijke waarneming.

Dan blijft er alleen maar een elektrisch signaal over, of er blijft een bewustzijn over waardoor je weet dat je er bent. Nou, dat is ook het enige wat er is.

En de rest wat er allemaal is, zijn allemaal prikkels in ons brein. Die komen niet van buiten. Wij denken, de reguliere wetenschap denkt, dat het van buiten komt. Ze denken dat het licht van buiten komt, maar uiteindelijk wordt het ingevoegd in ons brein.

En omdat deze realiteit wordt ingevoegd in ons brein – net achterstevoren is dat – en daaruit alles ontstaat waarvan wij denken dat het buiten ons aanwezig is, wat op die manier ook onze perceptie ís van de realiteit – dan is er niks aan de hand.

Maar ga je er bewust van worden dat er andere dingen aan de hand zijn, als je dat gaat onderzoeken…, als je door krijgt dat het zich eigenlijk ín jou afspeelt, dan betekent dat er een soort controlelagen lopen, controlelijnen. Zodra jij een ander gemoedsveld in je krijgt en je gaat verder kijken dan dat je neus lang is, dan dat je zintuigen doen, komt er een gemoedsveld van bewustzijn naar voren, dat wordt gedetecteerd. Dan vindt er een verstoring plaats in de elektrische signalen.

ARJAN: Zijn dat “scalar waves”?

MARTIJN:  Nee, nee dat zijn echte ……. het zijn de mensen van deze aarde die dit hele programma, dat we hier nu ervaren als een werkelijkheid, orkestreren.

ARJAN:    Ok, mijn vraag was anders.

Ik heb je ook wel eens horen zeggen op het moment dat je je “scalar wave potential” verhoogt dat het dan de wachters van de matrix, zeg maar, opvalt. Vandaar dat ik dacht: Goh, zijn dat dan scalar waves?

MARTIJN:  Kijk, het wordt steeds ingewikkelder, terwijl het eigenlijk steeds eenvoudiger wordt. Maar je hebt steeds meer woorden nodig om het te vertellen.

Deze realiteit, die wij hier nu ervaren, is een op elektrische signalen gebaseerde werkelijkheid, die ingevoegd wordt in het fysieke brein.

Nu moet ik het nog iets beter gaan zeggen: Het lijkt alsof dit brein het produceert maar het is helemaal niet zo. Zelfs dit brein produceert deze werkelijkheid niet.

Dit brein ontvangt signalen uit mindcontrol programma’s die áchter deze werkelijkheid liggen.

En dat is een volledige menselijke werkelijkheid en dat is de werkelijke werkelijkheid die gehackt is in 1958. Door mindcontrol groepen.

ARJAN: En is dat door de nazi wetenschappers (gehackt), die over zijn gegaan met “project paperclip” na de Tweede wereldoorlog met Jozef Mengele en dergelijke?

MARTIJN: Ja.

ARJAN: Ik heb daar zelf een keer van gehoord dat het ze gelukt is om, op het moment als iemand, zeg maar, zoveel pijn ervaart…; normaal zijn er receptoren die zorgen dat je wegvalt, maar ze hebben met medicijnen die receptoren weten te blokken, zodat als je gemarteld wordt je niet wegvalt, maar dat je een soort blanco persoonlijkheid krijgt, een soort alter, die dan volledig geprogrammeerd kan worden. Zijn dit soort programma’s daar mee annex?

MARTIJN:  Nee, het zijn afleidingsmanoeuvres en rookgordijnen, die dus wel werkelijk zijn, want het bestaat. En dat is allemaal zogenaamd geheim gehouden. Vervolgens zijn MK ultra-files bekend gemaakt, ook als koekjes van: “Ja nou goed, er gebeurt wel wat”.

ARJAN:    Dit vind ik al heel heftig.

MARTIJN:  Ja, dat is het ook. Het ís ook heel heftig. Het zijn werkelijkheden die steeds voortkomen uit het brein. Want kijk, wij zijn biologische computersystemen. En op het moment dat je dat een beetje gaat vergelijken met een computer kun je steeds (verder gaan) in een computer. Laten we Windows even noemen als voorbeeld. Binnen Windows kun je steeds voortdurend een nieuwe Windows installeren. Steeds weer en vervolgens kun je bij het opstartmenu selecteren welke je wilt opstarten, maar je kunt het ook zo instellen dat er alleen die ene Windows aangaat. Dat Windows programma weet helemaal niet dat het geïnstalleerd is naast andere, hoofdelijke besturingssystemen.

ARJAN:    Die denkt dat hij helemaal zelf ….. die draait gewoon ergens binnen.

MARTIJN:  Ja. Dus diegene die die Windows besturingssystemen installeert, is voortdurend aanwezig in het besturingssysteem. Die zorgt er ook voor dat er regie is binnen dat besturingssysteem. Het zorgt er ook voor dat, als die realiteit niet meer goed functioneert, dat er wordt ingegrepen, dat er geprogrammeerd wordt. Dat doen ze vanuit die werkelijkheid en ze doen het uit het hoofdelijk besturingssysteem, waar de hoofd-hack heeft plaatsgevonden. Op het moment dat een hele samenleving in dat Windows besturingssysteem compleet komt te crashen, dan is er een mogelijkheid om vanuit die werkelijkheid weer een nieuwe mindcontrol virtual reality te creëren. En dat is wat er nu ook allemaal ontdekt wordt in de neurowetenschappen. Steeds meer en meer komen daar bevestigingen van.

ARJAN:    Wij zijn zelf na 1958 geboren; er zijn ook allerlei mensen die zijn voor 1958 geboren. Is daar een verschil in of je voor of na die tijd bent geboren?

MARTIJN:  Nee, maakt helemaal niets uit.

ARJAN:    Maakt niks uit. Ok. Kun je ook iets vertellen over wat er dan gebeurd is in 1958?

MARTIJN:  In 1978 werd een programma afgerond over de ontdekkingen die gedaan zijn naar aanleiding van “zelfbewuste” voertuigen die gecrasht zijn op de aarde. Die onderzoeken werden voortgezet …

ARJAN:    Project Blue book werd toen afgerond?

MARTIJN:  Ja, dat is de voorloper van project Blue book geweest. In 1978 zijn die onderzoeken afgerond waarbij het hele menselijke brein, het hele neurologische systeem in kaart is gebracht. Daarbij was het gewoon mogelijk om iemand een tweede persoonlijkheid inderdaad te geven, maar ook in één keer vijf persoonlijkheden in te voegen met een complete historie. Hoe ze dat deden, was door het brein van een ander uit te lezen. Ze konden het brein uitlezen van een ander. En vijf, zes ook honderd verschillende werkelijkheden, persoonlijkheden inclusief de hele historie, in een ander invoegen.

ARJAN: En die ze ook aan of uit konden zetten met bepaalde signalen …

MARTIJN: Ja met bepaalde signalen of symbolieken.

ARJAN: En opdrachten geven?

MARTIJN: En opdrachten geven.

ARJAN: Dat zijn de “super soldiers” verhalen.

MARTIJN: En die super soldiers die zijn er dus ook. Er zitten er nu twee aan tafel. Mensen zien dat veel te veel in de realiteit waar we nu in zitten, maar ze hebben het niet door dat het al gebeurd is. Want de wereldmachten zijn niets voor niets zo krachtig als dat ze zijn. Het is allemaal eigenlijk al gebeurd. Mensen dus voortdurend in een “loop” houden met de gedachte; of je bent zwaar gestoord als je hierover spreekt, psychotisch en idioot, of het is inderdaad zo dat het eraan zit te komen. En nou ja, als het eraan zit te komen wat kunnen we er dan aan doen? Maar stel je eens voor dat het allemaal al gebeurd ís.

Terug naar die 1978, toen is dat onderzoek afgerond en toen zijn ze verder gegaan in combinatie…. om mensen te upgraden. Om de DNA die uitgeschakeld staat, dus ook aan te zetten. En toen hebben ze dus supermensen gecreëerd. En de hele historie na 1978, dat is niet deze tijdlijn waar wij nu zitten, is er één van een totaal andere werkelijkheid dan waar wij nu zitten.

ARJAN: Ok, en dat is een … want dan snap ik het even niet. Je hebt het over een 1978, maar er is kennelijk in 1958 iets gebeurd waardoor wij nu op een andere tijdlijn zitten dan wat er in 1978 aan supermensen is gecreëerd.

MARTIJN: Ja.

ARJAN: Was dat iets goeds trouwens dat deze supermensen zijn gecreëerd?

MARTIJN:  Nee, nou ja, voor die groep is dat buitengewoon plezierig. Het is maar van welke kant je het bekijkt.

Wat er gebeurd is, is dat er na 1978 dat programma helemaal uitgewerkt is. Er zijn hele grote projecten opgestart, ook kolonisatieprojecten buiten de aarde. De hele samenleving is compleet ontwricht geraakt …

ARJAN: In die andere realiteit

MARTIJN: In die andere werkelijkheid.

ARJAN: Is dat een realiteit die nog één stap dichter bij de oorspronkelijke geometrie van het bewustzijn is dan wij?

MARTIJN:  Nee

MARTIJN: Nee, helemaal niet. Het is gelijk aan deze werkelijkheid.

ARJAN: Een andere parallelle realiteit.

MARTIJN:  Ze hebben daar geen last van de mindcontrol die technologisch hier op ons wordt afgevuurd. En ze zijn dat verder gaan ontwikkelend.

Daar is een tijdslijn ontstaan waarbij er met technologie gewerkt werd, met terugwerkende kracht.

Tijdreizigers zijn teruggegaan in de tijd, in 1952, en hebben daar voorbereidingen getroffen.

In 1958 is de collectieve wereld-hack voltooid.

ARJAN:    En wat moet ik me daarbij voorstellen?

MARTIJN:  Dat datgene wat wij nu dus als onze realiteit zien, dat dat zich dus afspeelt in een lichaam dat onder controle staat van mindcontrol-technologische groepen. Dan ga je dus echt in de richting van de film van de Matrix, waarbij de Matrix overigens helemaal niet in de buurt komt. Maar weer wel het model van dat het zich afspeelt in je lichaam. En dat gebeurt wereldwijd bij alle mensen tegelijkertijd. Leuke uitzending, hè?

ARJAN: Ja geweldig, heel gezellig!

Maar wat betekent dat dan voor ons zoals wij hier zitten? Het is een collectieve hack. Is het dan …… ja, er zijn zoveel vragen. Zijn wij dan één? Of ervaren wij als individuen allemaal niet meer onze oorspronkelijkheid? Of wat is dan het doel?

MARTIJN:  Mensen zijn zich helemaal niet bewust van hun vermogen. Het klinkt eigenlijk heel gek; er liggen gewoon verschillende lagen. Net als papiertjes, liggen er verschillende lagen van realiteit over elkaar heen.

En als je gaat ontdekken dat een Windows besturingssysteem ook in een bepaalde map zit, dan ben je in staat om die map eruit te kopiëren en daar dus een andere informatie op een andere schijf te zetten en een andere inhoud in te plaatsen. Dat is wat er met ons gebeurd is.

ARJAN: Hoe komen we dan weer terug? Wat is dan een “lead”, zeg maar, voor ons om hieruit te komen?

MARTIJN: Dat is wat we aan het doen zijn. We zijn het aan het onderzoeken.

Wat betreft de technologie, die losgelaten is op de mens, dat zijn nanobots, levende nanobots. Dat zijn eigenlijk micro robotjes die gehecht zitten aan plaatjes in ons bloed en die hebben als het ware ons hele fysieke lichaam gekoloniseerd.

Die die reageren, buitengewoon beroerd voor die nanobotjes, op bewustzijn. Dus hoe bewuster mensen zich hiervan gaan worden, hoe beroerder je je in eerste instantie kunt gaan voelen. Want het is een behoorlijke shock aan informatie. En dan houd ik het alleen nog maar bij dit stukje omdat het echt toch nogal behoorlijk diep gaat, deze informatie.

Als je je daarin durft te verdiepen en je doet het vanuit liefde voor jezelf – het gaat echt om zelfbewustzijn, en je weet ook dat er niks kan gebeuren -, dan krijg je dus een verandering in je hersengolven; dat is wat er gebeurt.

Dus als je vraagt, hoe kun je hieruit komen? Nou, door je hersengolven te kunnen veranderen en dat gebeurt dus alleen maar als je je bewustzijn gaat updaten.

ARJAN: Is dat die theta- bewustzijnsstaat waar je het over had?

MARTIJN:  Dat is daar een onderdeel van. En dan is het dus mogelijk om in een fragment, in een frame te komen binnen het bewustzijn. Iets dat overigens zo beschreven wordt door top psychiaters op deze planeet, (namelijk) dat onze persoonlijkheid geframed is en dat je daar op kunt inloggen.

En vooralsnog werd dat in de psychiatrie beschreven als een zware schizofrenie, totdat er dus op een gegeven moment honderden miljoenen mensen over de hele planeet dat ervaren.

ARJAN: En wat bedoel je met dat ons bewustzijn “geframed” wordt? Wat zeg je nou eigenlijk?

MARTIJN:  Dat er een raamwerk is, zeg maar een format van ons bewustzijn hier achter. Dus dat er overheen een ander veld is gelegd, een compleet andere realiteit, en dat in die realiteit spelonken zitten, momenten, waarin je dus contact kunt krijgen met die werkelijkheid. En dat je die momenten niet voor het uitkiezen hebt maar dat je die gaat tegenkomen op het moment dat je hier mee bezig bent.

ARJAN: En is dat dan….. we waren al heel diep gevallen in 1958 denk ik, in ieder geval als ik…. en dit is nog weer een laagje dieper…

MARTIJN:  Dit is extreem waar we het nu over hebben. Je kunt op dit moment nog niet bevatten hoe extreem dit is.

Het is zo ontzettend groot. Dit is de meest geavanceerde manier van oorlog voeren waar ik hier over spreek.

Het is niet voor niets dat de wereld waar we nu in leven zich nog steeds staande weet te houden. Als je anders naar de werkelijkheid gaat kijken kun je heel goed zien dat de machten steeds aan het langste eind trekken.

En dat is niet “doempraten” of “doemdenken”. Nee, dat is (wil zeggen), dat zolang de mens niet in staat is om hier doorheen te kunnen kijken en er geen bewustzijn naar toe brengt.. – met andere woorden geen bewustzijn in het eigen brein hier heeft – (Martijn omvat zijn hoofd) en daarmee geen resultaat boekt in de hersenfrequenties, dan zijn we dus in feite niet …….. staan we niet zelf aan het stuur van onze eigen realiteit, maar laten de realiteit gewoon binnenkomen. En je kunt letterlijk zeggen dat je ergens niet mee akkoord gaat.

Volledige uitzending Crowd Power 12 | Techniek, mind control en oorspronkelijk leven | Deel 2 | M018

https://earth-matters.nl/category/kijken/crowd-power


Mensbeleving in de natuur met Martijn van Staveren | 11 augustus 2024

(door Earth-Matters)

Mensbeleving in de natuur met Martijn van Staveren | Westerheide in Laren | 11 augustus 2024 – audio opname

Dit is een integrale audio-opname van de Mensbeleving in de natuur met Martijn van Staveren. Helaas is de audio-opname verre van ideaal. Het is goed genoeg om toch te plaatsen, dit vanwege de waardevolle inhoud die vele mensen op deze manier toch mee kunnen krijgen.



Bekrachtiging: de Aarde wordt gedragen door ons

(uit Crowd Power 21 De Aarde en de natuur)

Martijn: Ja ik denk dat het wel heel fijn is om onszelf daar inderdaad te bekrachtigen. We zouden dat kunnen relateren aan het thema, dus ook van de natuur.

Dus laten we allemaal, op onze eigen wijze natuurlijk, en vooral op zoek gaan eerst naar een plekje binnen in onszelf, een natuurlocatie waar je jezelf heel prettig en plezierig voelt, en laten we ons verbinden met de kracht van de natuur met het veldbewustzijn, waar al het leven in communiceert.

Bekrachtiging

Dus je mag lekker je ogen dicht doen als je dat fijn vindt en lekker ontspannen zitten.

Haal eens rustig en diep adem op je eigen tempo en realiseer je, dat je je lichaam vanaf je schedel tot aan je voeten ontspant.

In het moment van de ontspanning merk je ook, dat er rust in je lichaam aanwezig is en dat het ook rustiger wordt in je hoofd. Besef ook in dit moment, dat je een reiziger/reizigster bent uit een andere wereld en dat je een menselijke ervaring hebt in het lichaam waarin jij nu aanwezig bent.

En besef ook, dat je hier op de aarde aanwezig bent om de kracht van creatie met elkaar terug te halen in het bewustzijn van de aarde. En dat je een deel bent van het veld van het leven, the force of creation, the force of life. Jij representeert al het leven in elk universum en je brengt deze kracht van creatie hier op de aarde en je realiseert je, dat je niet alleen in je lichaam bent, maar dat dit lichaam in je persoonlijkheid in staat is ten dienste te zijn om je grotere kosmische wezen aanwezig te laten zijn hier op aarde.

En je gaat met je aandacht uit de omgeving weg naar binnen, in eerste instantie in je hoofd en terwijl je met je aandacht in je hoofd aanwezig bent, stel je je voor dat je aanwezig bent in je brein en ervaar je hoe bijzonder het is, dat jij als wezen uit een andere wereld met je aandacht aanwezig bent in de locatie waar werkelijkheid wordt geïnterpreteerd. Alles wat je hoort, wat je ziet, alle zintuiglijke waarnemingen komen bijeen in het brein en daar ben jij nu met je voorstellingsvermogen aanwezig.

Je ademt rustig diep in en met de uitademing voel je een switch in je veld, wat je brein ontspant en wacht op een instructie van kracht vanuit het hart.

Je gaat met je aandacht uit je hoofd naar beneden naar je hart en je legt lekker één van je handen of beide handen op de plek van je fysieke hart en terwijl je dit in stilte doet, ervaar je ofwel heel subtiel ofwel heel krachtig, het intellectuele, spirituele heelheidsbewustzijnsveld.

Neem hiervoor de tijd.

En deze stilte, sereniteit, warmte brengt heel veel informatie vanuit Kracht en Liefde op gang en dit Levensveld, dat jij representeert, is hetzelfde Levensveld dat je tegenkomt als je contact maakt met de aarde, met de natuur, met de insecten, de dieren, de elementen van de aarde. En je beseft in dit moment ook heel goed door met aandacht in je hart aanwezig te zijn vanuit stilte en vanuit een kosmisch bewustzijn, dat je hier op de aarde bent uit een ander universum, dat deze ervaring gelijkgesteld mag en kan worden aan interactie met de natuur. En je kent vast wel een plek op de aarde en dat je deze plek zo lief hebt, dat je er nu naar toe reist. Stel je voor dat je daar bent, in de natuur waar jouw hart ligt, ga met je observatie, met je waarneming in contact met de elementen van de natuur. Ga er maar heen. En midden in dit moment mag je ook beseffen, dat deze plek in de kern een hele aarde is, elke plek op de aarde waar dan ook. En tot een diep inzicht vanaf je voeten tot aan je hoofd, in elke cel van je lichaam, word je je bewust, dat je telkens waar je ook aanwezig bent op de aarde, het contact met de elementen van de aarde, het bekijken van een bloem, het aanraken van een boom, het inademen van heidelucht, dat het 100% gelijkgesteld kan en mag worden aan de hartkracht in jezelf. En dat is waarom jij hier bent op de aarde om deze begrippen, deze kennis, deze gevoelens terug te brengen in het fysieke lichaam, zodat de mens niet meer hoeft te vluchten alleen maar naar het hart, omdat de mens zich bewust wordt, dat ze op de aarde en in de aarde in het hart leeft.

En dan doe je rustig je ogen weer open.

Bekrachtiging: Daar, waar de natuur roept om herstel, aandacht en liefde, dat er instant nu de “Force of Life” aanwezig is in elke cel op de aarde

Laten we lekker ontspannen en laten we beseffen, dat we geen softies zijn en dat we daadkrachtig, kosmisch bewustzijn zijn in een menselijke hoedanigheid. En in deze uitzending hebben we ook heel goed met elkaar weten aan te raken, dat we dragers zijn, een krachtdrager uit een andere werkelijkheid en dat alle elementen van de natuur op deze prachtige planeet een onderdeel zijn, rechtstreeks, met het bewustzijn in je hart, de “Force of Life”. En wereldwijd op deze prachtige, blauwe bibliotheek is er aandacht nodig, nu, vanuit jouw hart samen met andere wezens op deze wereld, andere mensen, om intentie van kracht, een brevet van kracht uit te dragen naar elke cel op de aarde.

Dus ga met je aandacht naar je hart en je beseft in dit moment, dat je een legitieme houder/houdster bent van dit fysieke lichaam, dat je representeert de “Force of Life” en je stelt je nu voor terwijl je aanwezig bent in je lichaam, dat je de aarde waarneemt vanuit een baan om de aarde, en dat je de aarde ziet in een opstelling van een 2 tot 2 ½ meter groot en je ziet de aarde draaien. En heel diep in je hart besef je heel goed, dat op deze aarde 7 miljard mensen leven, individueel met een eigen ervaring. Je beseft dat op deze aarde ontelbare hoeveelheden dieren leven in de aarde, op de aarde, in het water, in de atmosfeer, van de Noordpool tot aan de Zuidpool. Je beseft, dat deze aarde zuiver bewustzijn is van al het leven en dat het gedrag, het collectieve gedrag van de bewoners op deze planeet ook veel schade heeft berokkend en nog steeds berokkent op dit moment.

En vanuit je hart met je voorstellingsvermogen breng je je handen naar de aarde toe en je houdt je handen onder de aarde vanuit eerbied en respect. En je beseft dat je werkt vanuit je eigen Kracht en op dat moment hier duizenden mensen tegelijkertijd hier in ruimte en tijd nu mede dragen in het dragen van moeder aarde. En zo staan er duizenden mensen in een cirkel rondom de aarde en we dragen samen onze moeder. We spreken het uit met woorden en we dragen het vanuit ons hart. Vanuit liefde en kracht, vanuit zuiverheid en dienstbaarheid, vanuit harmonie en vrede voor al het leven. Moeder aarde, wij zijn dankbaar, dat we hier zijn. En we spreken vanuit het eenheidsveld, de “Force of Life”, dat elke cel op de aarde, waar deze plek zich ook bevindt, waar pijn is, waar vervuiling is, waar op welke manier ook iets anders is dan heelheid, transparantie en doorstroming, dat deze plek geraakt wordt in het celbewustzijn vanuit ons hart en dat deze waarneming, deze kracht van liefde, zich verspreidt in elke cel van het aardebewustzijn, in het fysieke en het niet-fysieke, in ruimte en tijd, in het verleden, heden en de toekomst en dat zich dit als een golf verspreidt door en rondom de aarde. En je ziet op dit moment dat we gezamenlijk de aarde dragen, dat de aarde in het Licht gezet wordt. Dankbaarheid en eerbied dat jij er bent, dankbaarheid en eerbied voor al het leven, eer het leven ook in jezelf.

En zo is het.

En dan doe je je ogen weer lekker open.

Bekrachtiging – ca 52 min

Bekrachtiging: ca. 1:56:20

Bron: transcript Crowd Power 21 De Aarde en de natuur met Arjan Bos en Martijn van Staveren

Foto: Rayito del Sol by Daniela Parra on Flick


and it runs

(door Moniek van Pelt, Earth-Matters.nl)

Piano | Quinten Spakman

Gedicht | Moniek van Pelt

Video | Arjan Bos

en als al het werelds op zijn kop draait
en dat draait
dan zal mijn mond open vallen
mijn hand en mijn verstand
als geen steen meer op de ander blijft
dan zal ik snappen van de kracht van rots

en als ik omgewend ga zien
en dat ziet
dan zal de hemel nergens boven zijn
en de aarde nergens onder
als persoonlijke voorbestemming valt
dan zal ik begrijpen van het echte groots … –>

https://www.youtube.com/watch?v=rzKlq0qzIm0 (12:09)

Translation into English

and when everything worldly turns upside down
and it’s running
then my jaw will drop open
my hand and my mind
when no stone is left unturned
then I will understand the power of rock

and when I turn around I see
and see that
then heaven will be nowhere above
and the earth is nowhere beneath it
as personal predestination
then I will understand the real greatness … –>

Bron: https://earth-matters.nl/en/moniek-van-pelt/and-it-runs/


Boek: Communiceren met andere beschavingen | Martijn van Staveren

(Earth-Matters)  Een groep mensen uit Nederland, België, Duitsland, Rusland en Polen kwam in september 2021 bij elkaar in het Belgische Blegny om diepgaande kosmische informatie uit te wisselen samen met Martijn van Staveren.

Door intact gebleven herinneringen uit andere werelden is Martijn bewust en doordrongen van heldere kennis over een bewustzijn, een oorspronkelijke kracht waar de mens op aarde over beschikt maar in veel gevallen niet gebruikt. Op kosmische schaal staat de mens dus ergens voor en het moment is nu aangebroken om vanuit ieders autonome kracht de herinneringen uit de eigen kosmische kennisdatabanken weer tot leven te laten komen.

Onze huidige werkelijkheid staat op een punt om een complete herziening te ontvangen door mensen die zichzelf herkennen als scheppende wezens. Goedgezinde beschavingen assisteren de mens in dit aards-planetaire proces zonder interventie te plegen. Besproken is wie deze beschavingen zijn en wat óns te doen staat om met hén in Open Contact te komen en om samenwerking tot stand te laten komen. Praktisch gezien betekent dat o.a. een ambassade vormen en vastgelopen aardse systemen en structuren in beweging brengen door kwantum fysische processen.

Het moment van onvermijdelijkheid komt eraan!

We moeten het besef hebben wat voor altijd weggaat en wat er oprijst.

Het is een doorbraak voor deze wereld en de spil ben jij.

– Martijn van Staveren december 2022 –

Titel: Communiceren met andere beschavingen

Auteur: Martijn van Staveren

ISBN: 9789078500261

NUR: 401

Uitgever: Stichting Earth Matters

Druk: Pumbo

Pagina’s: 324

Coördinator: Maya van Pelt (tevens medewerker transcriptieteam)

Eindredactie: Hannie van den Boom (tevens correctie transcripties)

Foto’s: Hannie van den Boom

Design: Arjan Bos

Voorverkoop: € 22,50 (tot en met 1 maart – wordt 18 maart verstuurd)

Prijs: € 25,-

Ebook: € 15,- (pdf – nu beschikbaar)

Boek en ebook: € 35,- (alleen in de voorverkoop)

Voorwoord:

Met dit boek heb je hoogst uitzonderlijke informatie in handen en de wijze van tot standkoming grenst aards gezien aan het onwaarschijnlijke. Tachtig mensen die een week met Martijn van Staveren in diepe focus waren in het Belgische Blegny om te communiceren met zichzelf, elkaar en andere beschavingen, waaronder 8 miljoen krachtwezens in een ambassadestad op An-Ar-Diah. Het resultaat is niet alleen een voelbare verbondenheid met al het leven, de overdracht staat bol van levende holografische transmissies. Een rijk ervaringenpalet van interacties met bevriend leven in andere werkelijkheden, tijdlijnen en universa. Lagen van collectieve mind control zijn kundig aan de kant gemanoeuvreerd om het delen van kosmische informatie mogelijk te maken. Informaties die nu van cruciaal belang zijn voor de repatriëring van het menselijk bewustzijn konden zo in het hartsbrein ontvangen worden.

Een week lang is er gedeeld met een zeer hoge informatiedichtheid. Vandaar ook een inhoudsopgave van maar liefst 6 pagina’s, zoveel onderwerpen zijn er diepgaand aangevlogen en doorvoeld.

“Er zijn hier mensen niet die hier wel horen te zijn” is bij de opening door Martijn benoemd, toen ik, Arjan, hem er naar vroeg zei hij; “Ja, dat is iedereen!”. Met dit boek heb jij ook de kans volledig aanwezig te zijn in de kosmisch mensrijke cirkel die in Blegny en de kosmos is gevormd. Zelf waren we er fysiek niet bij en we zijn Martijn zeer dankbaar voor zijn onvermoeibare inzet om deze informaties te delen. Zoals te lezen is dat lang niet altijd licht te dragen. Ook voor de organisatie door Maya van Pelt, het redigeren van de transcripten van alle opnames door Hannie van den Boom, alle transcribeerders, de tachtig deelnemers die met aandacht en focus deze week hebben mogelijk gemaakt en last but not least de vriendenvolle allianties die met nauwelijks te bevatten waarneming onze missies op afstand begeleiden, zijn

we zeer dankbaar.

We wensen je levende herinneringen die opengaan bij het lezen van dit portaal.

Arjan Bos

Bron: https://earth-matters.nl/earthmatters/zelf-bewust-zijn/kosmisch-contact/boek-communiceren-met-andere-beschavingen-martijn-van-staveren/